Om os

Vi er eksperter i ingredienser og emballager,
og vi tror på, at værdi udvikles i fællesskab!


Det er vores mission, og det vil vi være de bedste til

Når vi i Procudan siger, at vi vil være de bedste, så gælder det for os om at være de bedste for og med dem, som vi udvikler værdi sammen med.

Vi måler os ikke nødvendigvis op mod andre.

Vi vil være de bedste til at sætte os ind i vores kunders forretning.

Fra jord til bord - fra råvare til færdigt produkt. Det er kendt som supply chain management, men kundernes verden er sjældent enkel og lineær. Den er ofte kompliceret og flerdimensionel, og det kræver et tæt og åbent samarbejde at finde de rigtige løsninger.

Målet for os er, at vores kunder, kolleger og samarbejdspartnere kommer til os, da de oplever, at vi bedre end andre evner at skabe nye og bedre løsninger, som får det bedste frem for og i alle.

Baseret på vores ekspertise er det vores mission at alle kunder, kolleger og samarbejdspartnere oplever, at den værdi vi udvikler i fællesskab overgår, hvad vi kan hver for sig.

Værdi kan tage mange former og udmønte sig på mange måder. Det som nogle tillægger stor værdi, betyder ikke noget for andre.

Derfor er vores tilgang, at de bedste og mest værdifulde løsninger udvikles i fællesskab baseret på åbenhed og dyb gensidig indsigt i hinandens verden.

En historie på mere end 120 år

Procudan er en familieejet virksomhed med stærke værdier og en historie, der rækker mere end 120 år tilbage.

Det giver os en erfaring, viden, evne og vilje til at sætte os ind i vores kunders og partners forretning samt finde frem til, og forstå, det der netop udvikler værdi i den enkelte relation.

Billede

Løsninger før produkter - værdi før pris

Vi sætter en ære i at have fingeren på pulsen, og konstant tænke over hvor og hvordan, at vi sammen kan udvikle mere værdi.

Det er en naturlig del af vores daglige arbejde og faglige udvikling.

Det handler for os om tænke langsigtet og have blik for, hvad der sker, og kan ske, på vejen mod de fremtidige mål. Der er sjældent en lige vej fra start til mål, og derfor bestræber vi os på hele tiden at tænke et par skridt frem.

Vi brænder for at gå den ekstra meter, som gør forskellen på at være god og bedst, og vi vil være vores kunders og producenters strategiske udviklingspartner.

Det gør vi bedst ved at insistere på at tænke løsninger før produkter og værdi før pris. På den måde spiller vi hinanden gode, og udvikler langsigtet og holdbar værdi i fællesskab.