Nyt strategisk partnerskab med dsm-firmenich
.jpg&&AlternativeImage=/Images/missing_image.jpg)
Fra 1. december 2024 har Procudan indgået et strategisk partnerskab med dsm-firmenich, en global markedsleder inden for smagsstoffer. Via partnerskabet leveres et bredt udvalg til kunder i hele Norden.
Kombination af global ekspertise og lokal viden
Partnerskabet forener dsm-firmenichs globale ekspertise og brede produktportefølje med Procudans lokale viden og mangeårige erfaring med smagsstoffer på det nordiske marked.
Målet er at tilbyde fleksible løsninger, der imødekommer behovene for både nyudvikling og produktmatching. Hos dsm-firmenich findes blandt andet et smagslaboratorium i topklasse, hvor kunder har mulighed for at arbejde tæt med specialister omkring tilpasning af nuancer og smagsprofiler samt at sikre, at løsningerne lever op til markedets præferencer.
En videreudvikling af markedet
Martin Jakobsen, Salgs- og Marketingdirektør i Procudan, udtaler:
- Vi er meget glade for at samarbejde med en global aktør som dsm-firmenich, der deler vores vision om at levere værdiskabende løsninger til fødevareindustrien. Med mere end 20 års erfaring inden for smagsstoffer, står vi nu stærkt rustet til at videreudvikle markedet. Vi har allerede gode dialoger med både eksisterende kunder og de kunder, vi overtager fra dsm-firmenich, så kunderne med det samme kan få udbytte af det nye samarbejde. Partnerskabet med dsm-firmenich er et vigtigt skridt for Procudan, og vi ser frem til at bringe deres globale ekspertise videre ud i det nordiske marked.
Se pressemeddelelsen i PDF-format her.
Læs mere om dsm-firmenich
Vil du vide mere om dsm-firmenich og deres løsninger?
Læs mere her.