ID-nummer i e-mails

Fra den 22. maj 2023 får alle e-mails sendt til vores Kvalitets- og Supply Service-afdelinger tildelt et ID-nummer. Det sikrer, at de rette medarbejdere hurtigere modtager og kan tage sig af alle e-mail henvendelser.

ID-nummer til henvendelsen

Hver e-mail, som sendes til vores kvalitets- og kundeservicemedarbejdere, tildeles automatisk et identifikationsnummer i emnefeltet fra den 22. maj 2023. Nummeret står i klammer før teksten i emnefeltet. Det ser sådan ud:

(ID:12) Angående levering XYZ

ID-nummeret hjælper os med at holde styr på kommunikationen og sikrer, at vi hurtigt svarer på din henvendelse. Det er derfor vigtigt, at ID-nummeret bliver ved med at stå i emnefeltet, hvis vi har en dialog frem og tilbage på e-mails.

 

Altid samme afsender

Alle medarbejdere i Procudan har deres egen personlige e-mail, men når du får svar fra vores kvalitets- og kundeservicemedarbejdere efter den 22. maj 2023, er det fra en fælles afsender:

  • Kvalitet svarer fra Procudan Quality
  • Kundeservice svarer fra Procudan Customer Service

Derved sikres, at din henvendelse hurtigt kommer til rette person, da flere medarbejdere har adgang til den samme indbakke. Vi fortsætter med den personlige signatur, så du altid ved, hvem du kommunikerer med.

Har du brug for at tale med en medarbejder står de personlige telefonnumre også i e-mailsignaturen, og du kan som altid få kontakt til os på vores hovedtelefonnummer: +45 7550 8000.

Du kan også finde informationer på vores online kundeportal Mit Procudan.

Lignende indhold