12-tal til praktikforløb og Procudan
I Supply Service fik Nanna tildelt forskellige opgaver, hvor de primære var kontraktopfølgning på kunder, finde forecasts og bibeholde den gode kontakt og relation til kunderne.
Kunderne har ifølge Nanna været meget søde, og det har været en stor oplevelse at have den tætte kontakt med kunderne.
Et unikt fællesskab og en sund arbejdskultur
Den gode følelse af, at Procudan er et rart sted at være, kunne Nanna allerede mærke fra hun trådte ind ad døren til den første samtale.
Nanna Damsgaard Westergaard fortæller:
Når alt kommer til alt, er det i høj grad også kulturen hos Procudan, der har medvirket til et fantastisk praktikforløb, i form af, at mine kollegaer har været enormt gode til at lære fra sig samt at inkludere mig i mange forskellige typer opgaver samt sociale arrangementer. På den måde har jeg således hurtigt følt mig som en del af det unikke fællesskab, der danner grobund for Procudan.
I Supply Service har Nanna oplevet høj proaktivitet, respekt for hinanden, og at alle er effektive i arbejdet med kunderne. Derudover er trivslen i højsædet, da Supply Service ifølge Nanna har gjort meget for at værne om relationerne på og uden for arbejdspladsen. Hvad der stemmer godt overens med Procudans værdier.
Hovedopgave i et tæt samarbejde med Supply Service
Alle i Supply Service var hjælpsomme og søde i forbindelse med forløbet og ikke mindst hovedopgaven. Empiri blev indsamlet i samarbejde med Supply Service, hvilket var grundlaget for Nannas hovedopgave. En opgave som tog udgangspunkt i de udfordringer, Supply Service møder, og hvordan disse kunne løses, så de potentielt kunne bidrage til øget vækst.
Nanna kunne efter sit mundtlige forsvar, hvor hun som nævnt fik 12, række armene i vejret og stolt fortælle alle i Supply Service, at hun nu var uddannet handelsøkonom med speciale i salg fra UCL i Vejle.
I september starter Nanna sin professionsbachelor i ’Innovation og entreprenørskab’ og har siden endt praktik været tilknyttet Supply Service som studentermedhjælp.
At tage ansvar og udvise respekt ligger dybt i vores historie og måde at drive virksomhed på, og vi er glade for, at Nanna har haft denne oplevelse.